14 Eylül 2012 Cuma

Bodrum

Hayatımda ilk kez Bodrum'a gittim. Planlar gereği ilk üç dört gün iki erkek , sonrasındaki 3 gün de 2 erkek 1 kız olucaktık. Kız olsun istemedik ilk başta ilk günlerde ama ilk gün Gümbet'te mekanlara giremeyince anladık ki biz istemesekte kızlar bizi istiyor.
Bi şekilde mekana girmeyi başardığımızda ise büyük şeyler başarmanın verdiği gazla sağa sola bakınmaya  , eğlenmeye çalışıldı. Haliyle partnerler bulundu , efendim danslar edildi ama beni hiç merak etmeyin. Bu gibi konulardaki bedevi durumum Gümbet'te de beni yalnız bırakmadı. Tam bir beceriksiz + yeteneksiz + şanssızım bu gibi konularda. Neye elime atsam ya boş çıkıyor ya da bana elini atanları ben göremiyorum.
Neyse Gümbet'ten biraz bahsedicek olursam , Türk vatandaşlarına bok gibi davranılan , masalarında bistrolarında bilimum amı götü kaybetmiş yabancı turist bulunan , gelenin değdirmeye , değdirtmeye geldiği enteresan sapkın barların olduğu barlar sokağı ve gündüzleri de hangimizin memeleri daha güzel yarışmalarının düzenlendiği plajları var. Alışmadık götte don durmaz tabii , biz görünce böyle şeyleri ne kadar uyum sağlamaya çalışsak ta  bi yerden sonra kayış kopuyor insanda.
Daha güzeli var mıdır diyerek Halikarnas'a da gittik ama umduğumu bulamadım kendi adıma.Yani yanımdaki insanlarla çılgınlar gibi eğlenmek umduğun değil miydi lan diye soracak olursanız evet , bu anlamda beklentiyi karşıladı ama mekan kalitesi olarak Gümbet'in aynısıydı.Sadece daha güzel bir paket içinde sunuluyordu. Ufak dönüşler çok şeylere kadirdir diyerek Bodrum'u kapatmadan önce son bir şey söylemek istiyorum , çift iseniz , çiftinizi unutamıyor iseniz kesinlikle Bodrum'a gelmeyin. O zaman işte size zehir olur oralar. Kendi adıma gayet eğlendiğim Bodrum'un ardından esas beklentilerimi yüklediğim Ölüdeniz'e vardık sancılı bir otobüs yolculuğundan sonra.
4.5 saat boyunca önümüzdeki Muğlalı şöför abinin anıları sağolsun uykusuzluğumuza neşe kattı.Ölüdeniz ise tekrar tekrar aşık olduğum bi yer oldu.  Hani bir insanla tanışırsınız , ağzınıza bir parmak bal çalar sonra tekrar onu görsem diye deli gibi heyecanlanırsınız ya , aynen  o şekil bir heyecan vardı üzerimde. Beklentilerimi tam anlamıyla karşıladı desem yeridir. Gece deniz kenarı insanı biraz yalnızlık sebebiyle bozuyor olsa da çok çok güzeldi Ölüdeniz. Gidin görün , gezin.Tatil dediğinize şarkılar damga vurur , insan şarkılardan etkilenir. Ben de öyle yaptım , uzun uzun zamandır dinleyemediğim , tahammül edemediklerimi dinledim. Kafamı boşalttım. Ama bunu yaparken  de kimseye çaktırmamaya çalıştım , üç aşağı beş yukarı da huzurla dolup geri geldim. Ben yine aynı ben , hep buradayım .Hoşçakalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder