23 Eylül 2012 Pazar

geri verilmez hicbir yanilgi



Uzun zamandır bu konular hakkında konuşmamayı , kendime saklamayı tercih ediyordum çoğu şeyi. Öncesinde anlattım da ne oldu ? Üzüntünü , sevincini kendin yaşayınca daha bi sana özel gibi geliyor bana. Başkaları anlayamaz beni durumlarından değil yanlış anlamayın , sadece bırakın da biraz kendimi yaşayayım modlarından oldu bunlar hep.
Neyse ben uzun zamandır hiç bir şey hissetmiyordum oralarda kendime dair. Bi süre acı çektiğim doğruydu ama o da geçtikten sonra boşluktan boşluğa sürüklendim. Öyle işte deyip kendi yağımda kavruldum ancak bu şarkı bişi yaptı bana. Orda bi yerlere  , zülfiyare dokundu.Cemal Süreya'nın çok güzel bir sözü var konuyla ilgili meşhur "Mutlu olmanın yolunu, karşıdakini mutlu etmek sanıyorduk.Yanıldık, ne kadar mutlu ettiysek o kadar yalnız kaldık."Misafirim olanlar bilirler , yastık yorganım çift kişiliktir. Allah nasip ederse ben de sola kayacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder