26 Aralık 2012 Çarşamba

polis şiddeti

Her yanı ele almış ODTÜ olayları , ülkede yandaş ağırlıklı medya ve ona karşı sesini yeterince yükseltemeyen eksik bir muhalif medya algısı olduğundan iş tamamen siyasallaşıp konu kısır tartışmaya doğru giderken ben de sözümü söylemek istiyorum bu konuda. Bizim ülkemizdeki en büyük temel sorun bana göre temel hoşgörü eksikliğidir. Hiç kimse ki buna bazen ben de dahilim , bizim gibi düşünmeyenlere , başka bir şey söyleyene tahammül edemiyoruz. Ülke olarak egomuz o kadar yüksekteki kimse bizim kadar iyi bilemiyor çoğu şeyi. Böyle bir ülkenin bir numarası da ülke sınırlarını aşan bir egoya sahip olunca onu eleştirmek imkansızlaşıyor. ODTÜ'de başbakanı protesto etmek isteyen öğrencilere uygulanan orantısız polis gücüne lanet olsun. Sevdiğim takım gereği ülkedeki bir çok şehire kasabaya gittim , maçlara girdim. Orda da polis şiddetiyle karşılaştım , ülkenin neresine giderseniz gidin , sakın polis var , beni korur diye güven duymayın. Emin olun sizi kimse korumuyor , polisler sadece orda durmaları söylendiği için duruyorlar. Kişisel egosunu tatmin etmeye çalışan , kahvede oturan bıçkın delikanlı Polat Alemdarcılık oynayıp çevik kuvvet yapılırsa olacağı da budur zaten. Bir kaç kere sebepsiz coplandıktan sonra şunu anladım ki polisler içimizdeki şiddeti körüklüyor. Ben bazı yerlerde sadece durduğum için önce tartaklanıp ardından şiddete maruz kalıyorum  , polis ise üniforması ve yasal mermisiyle benim karşımda durabiliyor. Biber gazını kapalı alanda sıkıp benim canıma tehdit oluşturuyor. Benim buna yapacağım şikayet ise mahkeme tarafından reddediliyor. Peki bu düzen içerisinde kimi kime , nasıl şikayet edicez ? Hak , adalet kavramlarını nerede arayacağız ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder