27 Aralık 2012 Perşembe

Adam olamamaca

benden bir sikim olmaz demiştim bi kaç zaman önce. o anın siniriyle belki böyle bi ergence çıkış yaptım ama sonra oturdum düşündüm , hakikaten benden hiç bir şey olmaz arkadaş !
kendimi ele aldım 20 yaşıma geldim , üniversitede veya öncesindeki okul hayatımda en ufak bir başarım yok. eğitim hayatım o kadar anlamsız ki , liseyi bitirip üniversiteye meslek olsun elimizde diye yazılmış kurallara uyma zorunluluğumuzdan geldim. üç yıl bitti , elime ne geçti , ben ne kazandım deseler hiç bir şey kazanamadım elle tutulur.
okul hayatı hadi tamam dersin , herkes başarılı olacak diye bir kaide yok , insanın sosyal hayatı da önemlidir di mi ? benim tercih yaptığım konu sosyal hayat üzerine oldu. tercihte iki önemli faktör vardı , bahis ve Karşıyaka. Aşk meşk konularında da eğitim hayatıma paralellik gösteren başarısızlığım üzerine Karşıyaka ile ilgili olan X aktivite hayatımın önemli bir parçası oldu. Gaziantep , Adana , Konya , Kütahya , Eskişehir , İstanbul , İzmir kısacası Türkiye'de gidilebilecek neresi varsa gidiyorum sevdiğim için. Asla pişman değilim , yine  devam edicem ama konumuz adam olmak olduğundan pek iç açıcı mesajlar vermiyor. Diğer bir konu ise bahis. Saplantılı derecede bahis oynuyorum. Oynadığım miktarlar azalıp artıyor, birçoğunuzun riske etmeyeceği meblaları ortaya koyuyorum bazen ama bunun maddi getirisi çok avantajlı. Az önce belirttiğim gezileri yapabilmemde en önemli kaynağım bahistir. Ancak bahisin bana zararı da şu oluyor. Herkes evinde sıcacık yatağında uyur , kitap okurken ben o günün tenis maçlarını inceleyip neye oynayabileceğimi kovalıyorum. Dersler zaten hiç bir zaman ilgimi çekmedi ama ilgimi çeken bir sosyal aktiviteye bahis için katılmıyorum. Arkadaşlarımla gidip sohbet etmiyorum . Neden ? Çünkü o sırada bahis oynadığım bir maç var. Neyse neresinden bakarsanız bakın tutarsız , çıkar yol göremeyen bir haldeyim. Doğru , düzgün kavramlarına dair en ufak şey olmazken hayatta , belli mi olur birden değişir her şey. Umut fakirin ekmeği.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder