2 Ocak 2013 Çarşamba

11 12 13

Blogun açılış tarihi '10 yılına tekabül ediyor. Mevsimlerden yaz aylardan sıcak İzmir'di. O zamanın heyecanıyla gazla siteyi açan ben ne yapacağıma bi süre karar veremedikten sonra aşk meşk hayatı üzerine yazmaya çabaladım. Sonra herkesin okuyabileceği şeyleri yazmakta sıkıntı yaşadığımı anladıkça biraz daha yuvarlamaya gizemli adamları oynamaya çalıştım.
'11 benim için felaketlerin yılıydı. Şu kısa hayatımda daha kötü bir yıl olmamıştı. Sanki istemediğim , olmaması gereken her şey '11 için gerçekleşti diyebilirim. Hayatın her alanında sıfıra vurdum. Önce mutsuzluk haberleri geldi yeni yılın ilk zamanları , uzun süre mutsuzluk vardı , eyvallah. Bunların üstüne yaza doğru babam kalp krizi geçirdi , ölüm korkusunu da götümde hissettim. Hepsi öyle güzel etkilemişti ki beni psikiyatrist bu güzelliklere dayanamayıp majör depresyon (deli) dedi bana. Ölüyorum bitiyorumlu '11 siktir olup bittiğinde en mutlusu bendim.

Sanki geçtiğimiz yıllarda bunun gibi klip çekmiş , ardından bunu izleyip izleyip sinirleniyodum '11'de.
Ardından gelicek '12 ne yaparsa yapsın daha iyisi olacaktı çünkü '11 de gördüğüm seviyenin daha altı yoktu. '12 bir nevi  toparlanma , güçlenme yılıydı. Güneylere gidip yenilenmeye ihtiyacım vardı. Gezdim bol bol , bir sürü yeniyi kattım hayatıma. Güzel geçti ama bahsettiğimiz genel mutluluk ise tam orada değildim. O üst seviye için hazırdım sadece. '12 nin sonu '13 için umut verdi , güzel olucak dedi bana. Belli mi olur '13'te her şey çok çok güzel olur hiç bitsin istemem.

PS : 2013 yengeç burcunun yılıymış.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder